![]() | Наукова періодика України | ![]() | Регіональна економіка |
Кравців І. К. Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону / І. К. Кравців // Регіональна економіка. - 2015. - № 4. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2015_4_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравців І. К. Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону / І. К. Кравців // Регіональна економіка. - 2015. - № 4. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2015_4_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |