![]() | Наукова періодика України | ![]() | Регіональна економіка |
Пастернак О. І. Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2014_4_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пастернак О. І. Ключові тенденції розвитку маркетингу територій: міжнародний досвід та уроки для України / О. І. Пастернак // Регіональна економіка. - 2014. - № 4. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2014_4_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |