![]() | Наукова періодика України | ![]() | Регіональна економіка |
Кульчицька В. А. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В. А. Кульчицька // Регіональна економіка. - 2008. - № 4. - С. 228-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2008_4_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кульчицька В. А. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В. А. Кульчицька // Регіональна економіка. - 2008. - № 4. - С. 228-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2008_4_32.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |