![]() | Наукова періодика України | ![]() | Регіональна економіка |
Пурська І. С. Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І. С. Пурська // Регіональна економіка. - 2008. - № 4. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2008_4_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пурська І. С. Концептуальні засади створення маркетингової стратегії розвитку іноземного туризму в регіонах України / І. С. Пурська // Регіональна економіка. - 2008. - № 4. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2008_4_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |