Наукова періодика України | Public manаgement | ||
Serdechna L. V. Conceptual and value-basedarchetypes of "having” and "being” in self-regulation of advertising / L. V. Serdechna // Public manаgement. - 2018. - № 4. - С. 274-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2018_4_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Serdechna L. V. Conceptual and value-basedarchetypes of "having” and "being” in self-regulation of advertising / L. V. Serdechna // Public manаgement. - 2018. - № 4. - С. 274-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2018_4_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |