Наукова періодика України Public manаgement


Serdechna L. V. 
Conceptual and value-basedarchetypes of "having” and "being” in self-regulation of advertising / L. V. Serdechna // Public manаgement. - 2018. - № 4. - С. 274-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2018_4_23
  Повний текст PDF - 464.792 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Serdechna L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Serdechna L. V. Conceptual and value-basedarchetypes of "having” and "being” in self-regulation of advertising / L. V. Serdechna // Public manаgement. - 2018. - № 4. - С. 274-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2018_4_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського