Наукова періодика України | Public manаgement | ||
Іваницька О. М. Соціокомунікативні аспекти становлення державного маркетингу в умовах впровадження моделі нового державного управління / О. М. Іваницька, Т. Д. Польська // Public manаgement. - 2017. - № 2. - С. 137-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іваницька О. М. Соціокомунікативні аспекти становлення державного маркетингу в умовах впровадження моделі нового державного управління / О. М. Іваницька, Т. Д. Польська // Public manаgement. - 2017. - № 2. - С. 137-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_2_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |