Наукова періодика України Public manаgement


Datsii N. V. 
Strategic approach to quality management enterprises marketing activities / N. V. Datsii // Public manаgement. - 2017. - № 1. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_1_9
The conceptual model of quality strategic management of marketing activities includes the following elements: strategic architecture, strategic organization, strategic audit, each is considered in terms of information, functional, methodological, organizational and economic aspects. The implementation of this model will enhance the effectiveness of strategic management of enterprise marketing activities and ensure their long-term competitiveness. Conceptual-categorical apparatus is supplemented by such definitions: strategic management of marketing activity - control that directs the activities on customer’s needs, to achieve strategic objectives, ensuring long-term competitive advantage by developing and implementing marketing strategies and implementing strategic changes in accordance with a dynamic marketing environment; architecture of strategic management of marketing activity - construction and logical combination of features, functions, methodologies (technology) strategic management of marketing activities to meet the needs of the target audience and achieve the strategic objectives of the enterprises.Зазначено, що концептуальна модель якості стратегічного управління маркетингової діяльності включає в себе наступні елементи: стратегічну архітектуру, стратегічну організацію, стратегічний аудит, кожен з яких розглядається з точки зору інформації, функціональних, методологічних, організаційних та економічних аспектів. Реалізація цієї моделі дозволить підвищити ефективність стратегічного управління маркетингової діяльності підприємств та забезпечити їх довгострокову конкурентоспроможність. Концептуально-категоріальний апарат доповнюється такими визначеннями: стратегічне управління маркетинговою діяльністю - контроль, що спрямовує діяльність на потреби клієнта для досягнення стратегічних цілей, які забезпечують довгострокову конкурентну перевагу шляхом розробки та реалізації маркетингових стратегій і реалізації стратегічних змін відповідно до динамічного маркетингового середовища. Архітектура стратегічного управління маркетингової діяльності - будівництво та логічна комбінація можливостей, функцій, методології (технології) стратегічного управління маркетингової діяльності з метою задоволення потреб цільової аудиторії і досягнення стратегічних цілей підприємства.Отмечено, что концептуальная модель качества стратегического управления маркетинговой деятельности включает в себя следующие элементы: стратегическая архитектура, стратегическая организация, стратегический аудит, каждый из которых рассматривается с точки зрения информации, функциональных, методологических, организационных и экономических аспектов. Реализация данной модели позволит повысить эффективность стратегического управления маркетинговой деятельности предприятий и обеспечить их долгосрочную конкурентоспособность. Концептуально-категориальный аппарат дополняется такими определениями: стратегическое управление маркетинговой деятельностью - контроль, который направляет деятельность на потребности клиента для достижения стратегических целей, обеспечивающих долгосрочное конкурентное преимущество путем разработки и реализации маркетинговых стратегий и реализации стратегических изменений согласно динамической маркетинговой среды. Архитектура стратегического управления маркетинговой деятельности - строительство и логическая комбинация возможностей, функций, методологии (технологии) стратегического управления маркетинговой деятельности в целях удовлетворения потребностей целевой аудитории и достижения стратегических целей предприятия.
  Повний текст PDF - 201.752 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Datsii N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Datsii N. V. Strategic approach to quality management enterprises marketing activities / N. V. Datsii // Public manаgement. - 2017. - № 1. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2017_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського