Наукова періодика України Public manаgement


Сердечна Л. В. 
Імажинер Ж. Дюрана як архетипне підґрунтя регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Публічне урядування. - 2016. - № 2. - С. 226-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_2_23
Проаналізовано особливості застосування архетипної складової в рекламній діяльності. Розглянуто стан регулювання у сфері реклами та його адекватності сучасним викликам на основі використання архетипного підходу до державного управління. Виявлено основні ролі реклами в сучасному українському суспільстві, що стали причинам соціальних аномій. Досліджено окремі положення теорії Жильбера Дюрана і зокрема про «імажинер», здійснено спробу їх опису, а також осмислення процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві, та практичного застосування окремих соціологічних конструкцій як теоретичних засад державного управління. Запропоновано використовувати результати архетипних досліджень у соціальному управлінні як один із напрямів удосконалення державного регулювання у сфері реклами.Проанализированы особенности применения архетипной составляющей в рекламной деятельности. Рассмотрено состояние регулирования в сфере рекламы и его адекватности современным вызовам и угрозам на основе использования архетипного подхода к государственному управлению. Выявлены основные роли рекламы в современном украинском обществе, которые стали причинами социальных аномий. Исследованы отдельные положения теории Жильбера Дюрана и в частности об «имажинере», предпринята попытка их описания, а также осмысления процессов, протекающих в современном обществе, и практического применения отдельных социологических конструкций как теоретических основ государственного управления. Предложено использовать результаты архетипических исследований в социальном управлении как одно из направлений совершенствования государственного регулирования в сфере рекламы.The features of the application component archetypal advertising. The state regulation of advertising and its adequacy to modern challenges and threats through the use of archetypal approach to governance. The basic role of advertising in the Ukrainian society, which caused social anomie. Studied some of the theory of Gilbert Durand and in particular the "imaginaire" attempted their descriptions, as well as understanding the processes occurring in modern society, and the practical application of certain sociological structures as the theoretical principles of public administration. An archetypal use the results of research in social management as one of the areas of improvement of state regulation in the field of advertising.
  Повний текст PDF - 402.434 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сердечна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сердечна Л. В. Імажинер Ж. Дюрана як архетипне підґрунтя регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Публічне урядування. - 2016. - № 2. - С. 226-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_2_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського