Наукова періодика України Public manаgement


Ромат Є. В. 
Реалізація інструментів маркетингу в механізмах державного управління / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публічне урядування. - 2016. - № 1. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_1_3
Досліджено теоретичні та методологічні підходи щодо впровадження та розвитку інструментів маркетингу у механізмах державного управління. Доведено, невпинність процесу маркетизації діяльності органів державної влади, що, в свою чергу, обумовлює необхідність здійснення комплексного, системного аналізу основних критеріїв, принципів, функцій, які мають бути покладені в основу процесу маркетизації механізмів державного управління. Обгрунтовано вектори забезпечення та реалізації вищезазначених показників ефективності формування шляхів маркетизації функцій державного управління, існування яких можливе лише за обопільною згодою влади і громадянського суспільства як рівноправних партнерів. Внаслідок відсутності таких процедур і стандартів механізми державного управління гальмують демократичні перетворення, економічне зростання та людський розвиток як на рівні держави, так і на рівні громади найменшого села шляхом діяльності органів державної влади в цілому.Исследованы теоретические и методологические подходы внедрения и развития инструментов маркетинга в механизмах государственного управления. Доказано, непрестанность процесса маркетизации деятельности органов государственной власти, что, в свою очередь, обусловливает необходимость осуществления комплексного, системного анализа основных критериев, принципов, функций, которые должны быть положены в основу процесса маркетизации механизмов государственного управления. Обоснованно векторы обеспечения и реализации вышеупомянутых показателей эффективности формирования путей маркетизации функций государственного управления, существование которых возможно лишь по обоюдному согласию власти и гражданского общества как равноправных партнеров. Вследствие отсутствия таких процедур и стандартов механизмы государственного управления тормозят демократические преобразования, экономический рост и развитие общества как на уровне государства, так и на уровне общины путем деятельности органов государственной власти в целом.In the article the theoretical and methodological provisions of the introduction and development of the marketing instruments in the mechanisms of public administration are investigated. Continuity of the process of marketization of the functioning ofpublic authorities, which in turn causes the need of implementation comprehensive, systematic analysis of the basic criteria’s and principles, which should be lie in the basis of the process of marketization of mechanisms of public administration is proved. Vectors of providing and ensuring of the above-mentioned indicators of efficiency of formation of ways of the marketization of the functions of public administration, the existence of which is possible only by mutual consent of government and civil society as equal partners are is justified. Due to the lack of such procedures and standards, the mechanisms of public administration hinders democratic transformation, economic growth and human development at the state level and at the community level bythe way of activities of public authorities in general.
  Повний текст PDF - 499.301 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ромат Є.
  • Чаплай І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ромат Є. В. Реалізація інструментів маркетингу в механізмах державного управління / Є. В. Ромат, І. В. Чаплай // Публічне урядування. - 2016. - № 1. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського