Наукова періодика України Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу


Олійник О. В. 
Особливості економічного аналізу маркетингової діяльності промислових підприємств / О. В. Олійник, Т. В. Барановська // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. - 2014. - Вип. 3. - С. 440-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2014_3_32
  Повний текст PDF - 173.142 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олійник О.
  • Барановська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олійник О. В. Особливості економічного аналізу маркетингової діяльності промислових підприємств / О. В. Олійник, Т. В. Барановська // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. - 2014. - Вип. 3. - С. 440-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2014_3_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олійник Олександр Володимирович (економічні науки)
  • Олійник Оксана Вікторівна (економічні науки)
  • Олійник Олександр Васильович (економічні науки)
  • Барановська Тетяна Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського