Наукова періодика України | Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу | ||
Лаговська О. А. Моделювання процесу калькулювання вартості рекламного продукту / О. А. Лаговська // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. - 2013. - Вип. 3. - С. 187-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2013_3_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лаговська О. А. Моделювання процесу калькулювання вартості рекламного продукту / О. А. Лаговська // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. - 2013. - Вип. 3. - С. 187-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2013_3_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |