Наукова періодика України Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики


Велика І. О. 
Актуалізація стереотипів маскулінності у німецькомовній рекламі / І. О. Велика, О.С. Влезько // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2015. - № 28. - С. 51-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2015_28_7
  Повний текст PDF - 558.619 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Велика І.
  • Влезько О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Велика І. О. Актуалізація стереотипів маскулінності у німецькомовній рекламі / І. О. Велика, О.С. Влезько // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2015. - № 28. - С. 51-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2015_28_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Велика Ірина Олегівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського