Наукова періодика України | Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики | ||
Дьомкіна О. В. Прагматично-дискурсивні особливості інтернет-реклами всесвітньо відомих брендів / О. В. Дьомкіна, М. Р. Калинець // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2014. - Вип. 25. - С. 163-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2014_25_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дьомкіна О. В. Прагматично-дискурсивні особливості інтернет-реклами всесвітньо відомих брендів / О. В. Дьомкіна, М. Р. Калинець // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2014. - Вип. 25. - С. 163-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2014_25_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |