Наукова періодика України Проблеми сучасного підручника


Полонська Т. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу / Т. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 22. - С. 224-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_22_24
  Повний текст PDF - 758.477 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полонська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полонська Т. Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу / Т. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 22. - С. 224-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_22_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Полонська Тамара Костянтинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського