Наукова періодика України | Проблеми сучасного підручника | ||
Полонська Т. Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу / Т. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 22. - С. 224-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_22_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Полонська Т. Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу / Т. Полонська // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 22. - С. 224-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_22_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |