![]() | Наукова періодика України | ![]() | Проблеми сучасного підручника |
Фасоля А. М. Концептуальні засади створення підручника української літератури з урахуванням положень діяльнісного, особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів / А. М. Фасоля // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 18. - С. 231-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_18_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фасоля А. М. Концептуальні засади створення підручника української літератури з урахуванням положень діяльнісного, особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів / А. М. Фасоля // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 18. - С. 231-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_18_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |