Наукова періодика України | Проблеми сучасного підручника | ||
Бондар Л. С. Теоретичні основи та диференційований підхід до побудови підручників для початкової школи в УРСР (40–80-ті роки ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондар Л. С. Теоретичні основи та диференційований підхід до побудови підручників для початкової школи в УРСР (40–80-ті роки ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |