Наукова періодика України Проблеми сучасного підручника


Бондар Л. С. 
Теоретичні основи та диференційований підхід до побудови підручників для початкової школи в УРСР (40–80-ті роки ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_10
  Повний текст PDF - 369.913 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар Л. С. Теоретичні основи та диференційований підхід до побудови підручників для початкової школи в УРСР (40–80-ті роки ХХ ст.) / Л. С. Бондар // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 67-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського