Наукова періодика України | Psycholinguistics | ||
Заболотна Т. В. Лексико-стилістичні особливості віртуальної реклами / Т. В. Заболотна // Психолінгвістика. - 2009. - Вип. 3. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2009_3_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Заболотна Т. В. Лексико-стилістичні особливості віртуальної реклами / Т. В. Заболотна // Психолінгвістика. - 2009. - Вип. 3. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2009_3_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |