Наукова періодика України | Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти | ||
Варецька О. Критерії, показники та рівні розвитку діяльнісного компонента соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти / О. Варецька // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2016. - Вип. 4. - С. 25-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_4_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Варецька О. Критерії, показники та рівні розвитку діяльнісного компонента соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти / О. Варецька // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2016. - Вип. 4. - С. 25-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_4_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |