Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Verdenhofa O. The conceptual bases of introduction of foresight marketing into business management / O. Verdenhofa, M. V. Afanas'jev, A. Panchuk, I. Kotelnykova, G. Chumak // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Verdenhofa O. The conceptual bases of introduction of foresight marketing into business management / O. Verdenhofa, M. V. Afanas'jev, A. Panchuk, I. Kotelnykova, G. Chumak // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |