Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Verdenhofa O. 
The conceptual bases of introduction of foresight marketing into business management / O. Verdenhofa, M. V. Afanas'jev, A. Panchuk, I. Kotelnykova, G. Chumak // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_15
  Повний текст PDF - 420.282 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Verdenhofa O.
  • Afanas'jev M.
  • Panchuk A.
  • Kotelnykova I.
  • Chumak G.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Verdenhofa O. The conceptual bases of introduction of foresight marketing into business management / O. Verdenhofa, M. V. Afanas'jev, A. Panchuk, I. Kotelnykova, G. Chumak // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського