Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Al-Zyoud M. F. Social media marketing, functional branding strategy and intentional branding / M. F. Al-Zyoud // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 102-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Al-Zyoud M. F. Social media marketing, functional branding strategy and intentional branding / M. F. Al-Zyoud // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 102-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |