Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Al-Zyoud M. F. 
Social media marketing, functional branding strategy and intentional branding / M. F. Al-Zyoud // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 102-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_11
  Повний текст PDF - 537.83 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Al-Zyoud M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Al-Zyoud M. F. Social media marketing, functional branding strategy and intentional branding / M. F. Al-Zyoud // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 3. - С. 102-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_3_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського