Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Amoakoh E. O. 
The relevance of relationship marketing model for hair salon’s competitiveness: a theoretical perspective / E. O. Amoakoh, M. N. Naong // Problems and perspectives in management. - 2017. - Vol. 15, Iss. 1. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2017_15_1_16
  Повний текст PDF - 114.399 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Amoakoh E.
  • Naong M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Amoakoh E. O. The relevance of relationship marketing model for hair salon’s competitiveness: a theoretical perspective / E. O. Amoakoh, M. N. Naong // Problems and perspectives in management. - 2017. - Vol. 15, Iss. 1. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2017_15_1_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського