Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Seeletse S. M. 
Demarketing strategy to develop perceived product reputation: applications in three distinct environments / S. M. Seeletse // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 4(contin.). - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_4%28contin.%29__14
  Повний текст PDF - 217.826 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Seeletse S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Seeletse S. M. Demarketing strategy to develop perceived product reputation: applications in three distinct environments / S. M. Seeletse // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 4(contin.). - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_4(contin.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського