Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Seeletse S. M. Demarketing strategy to develop perceived product reputation: applications in three distinct environments / S. M. Seeletse // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 4(contin.). - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_4%28contin.%29__14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Seeletse S. M. Demarketing strategy to develop perceived product reputation: applications in three distinct environments / S. M. Seeletse // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 4(contin.). - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_4(contin. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |