Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Heidari M. G. 
An analytical study on customer perception of store environment and its effect on brand loyalty through joy of shopping (a case study: LG home appliance store) / M. G. Heidari, H. Alibeigi, A. Aghaeifar // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 3(spec. iss.). - С. 380-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_3%28spec.__13
  Повний текст PDF - 362.943 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Heidari M.
  • Alibeigi H.
  • Aghaeifar A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Heidari M. G. An analytical study on customer perception of store environment and its effect on brand loyalty through joy of shopping (a case study: LG home appliance store) / M. G. Heidari, H. Alibeigi, A. Aghaeifar // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 3(spec. iss.). - С. 380-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_3(spec.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського