Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Heidari M. G. An analytical study on customer perception of store environment and its effect on brand loyalty through joy of shopping (a case study: LG home appliance store) / M. G. Heidari, H. Alibeigi, A. Aghaeifar // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 3(spec. iss.). - С. 380-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_3%28spec.__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Heidari M. G. An analytical study on customer perception of store environment and its effect on brand loyalty through joy of shopping (a case study: LG home appliance store) / M. G. Heidari, H. Alibeigi, A. Aghaeifar // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 3(spec. iss.). - С. 380-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_3(spec. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |