Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Cant M. C. The use of traditional marketing tools by SMEs in an emerging economy: a South African perspective / M. C. Cant, J. A. Wiid // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Cant M. C. The use of traditional marketing tools by SMEs in an emerging economy: a South African perspective / M. C. Cant, J. A. Wiid // Problems and perspectives in management. - 2016. - Vol. 14, Iss. 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2016_14_1_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |