Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
de Jager J. W. Antecedents of customer satisfaction in the higher education institutions of South Africa / Jager J. W. de, M. T. Jan // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: de Jager J. W. Antecedents of customer satisfaction in the higher education institutions of South Africa / Jager J. W. de, M. T. Jan // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_3_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |