Наукова періодика України Problems and perspectives in management


de Jager J. W. 
Antecedents of customer satisfaction in the higher education institutions of South Africa / Jager J. W. de, M. T. Jan // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_3_11
  Повний текст PDF - 368.413 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • de J.
  • Jan M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    de Jager J. W. Antecedents of customer satisfaction in the higher education institutions of South Africa / Jager J. W. de, M. T. Jan // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_3_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського