Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Oodith D. Call centre ease of communication in customer service delivery: an asset to managing customers’ needs? / D. Oodith, S. B. Parumasur // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 2(spec.iss.1). - С. 482-494. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_2%28spec.iss.1%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Oodith D. Call centre ease of communication in customer service delivery: an asset to managing customers’ needs? / D. Oodith, S. B. Parumasur // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 2(spec.iss.1). - С. 482-494. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_2(spec. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |