Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Kiumarsi S. Determinants of service quality on service loyalty: the mediating role of customers’ satisfaction and brand equity / S. Kiumarsi, S. M. Isa, K. Jayaraman // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 2(spec. iss.). - С. 345-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_2%28spec.__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kiumarsi S. Determinants of service quality on service loyalty: the mediating role of customers’ satisfaction and brand equity / S. Kiumarsi, S. M. Isa, K. Jayaraman // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 2(spec. iss.). - С. 345-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_2(spec. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |