Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Brenski W. 
Customer centricity and satisfaction as a key aspect of CRM / W. Brenski // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 1(contin.). - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_1%28contin.%29__8
  Повний текст PDF - 248.064 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Brenski W.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Brenski W. Customer centricity and satisfaction as a key aspect of CRM / W. Brenski // Problems and perspectives in management. - 2015. - Vol. 13, Iss. 1(contin.). - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2015_13_1(contin.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського