Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Oodith D. 
Technology in a call center: an asset to managing customers and their needs? / D. Oodith, S. B. Parumasur // Problems and perspectives in management. - 2014. - Vol. 12, Iss. 1. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2014_12_1_9
  Повний текст PDF - 312.235 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Oodith D.
  • Parumasur S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Oodith D. Technology in a call center: an asset to managing customers and their needs? / D. Oodith, S. B. Parumasur // Problems and perspectives in management. - 2014. - Vol. 12, Iss. 1. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2014_12_1_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського