Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Charlebois S. Marketing culture through locally-grown products: the case of the Fransaskoisie Terroir products / S. Charlebois, G. Mackay // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4. - С. 91-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Charlebois S. Marketing culture through locally-grown products: the case of the Fransaskoisie Terroir products / S. Charlebois, G. Mackay // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4. - С. 91-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |