Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Charlebois S. 
Marketing culture through locally-grown products: the case of the Fransaskoisie Terroir products / S. Charlebois, G. Mackay // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4. - С. 91-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4_11
  Повний текст PDF - 292.589 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Charlebois S.
  • Mackay G.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Charlebois S. Marketing culture through locally-grown products: the case of the Fransaskoisie Terroir products / S. Charlebois, G. Mackay // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4. - С. 91-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського