Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Bourdeau L. 
Market segmentation based on Internet consumer values: the case of tourism products / L. Bourdeau, P. Marcotte, J. J. Page // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4(spec. iss.). - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4%28spec.__10
  Повний текст PDF - 261.066 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bourdeau L.
  • Marcotte P.
  • Page J.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bourdeau L. Market segmentation based on Internet consumer values: the case of tourism products / L. Bourdeau, P. Marcotte, J. J. Page // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4(spec. iss.). - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4(spec.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського