Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
bin Mahajar A. J. The relationship between customer commitment and satisfaction on the loyalty card program of department stores in Malaysia / Mahajar A. J. bin, J. B. M. Yunus // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4(contin.). - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4%28contin.%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: bin Mahajar A. J. The relationship between customer commitment and satisfaction on the loyalty card program of department stores in Malaysia / Mahajar A. J. bin, J. B. M. Yunus // Problems and perspectives in management. - 2010. - Vol. 8, Iss. 4(contin.). - С. 198-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2010_8_4(contin. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |