Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Ural T. 
Consumer responses to process and outcome failures in service firms / T. Ural // Problems and perspectives in management. - 2008. - Vol. 6, Iss. 3. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2008_6_3_8
  Повний текст PDF - 181.166 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ural T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ural T. Consumer responses to process and outcome failures in service firms / T. Ural // Problems and perspectives in management. - 2008. - Vol. 6, Iss. 3. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2008_6_3_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського