Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Eichorn F. L. 
Internal Customer Relationship Management (IntCRM): A Framework for Achieving Customer Relationship Management from the Inside Out / F. L. Eichorn // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 154-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_15
  Повний текст PDF - 219.765 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Eichorn F.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Eichorn F. L. Internal Customer Relationship Management (IntCRM): A Framework for Achieving Customer Relationship Management from the Inside Out / F. L. Eichorn // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 154-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського