Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Eichorn F. L. Internal Customer Relationship Management (IntCRM): A Framework for Achieving Customer Relationship Management from the Inside Out / F. L. Eichorn // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 154-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Eichorn F. L. Internal Customer Relationship Management (IntCRM): A Framework for Achieving Customer Relationship Management from the Inside Out / F. L. Eichorn // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 154-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |