Наукова періодика України | Problems and perspectives in management | ||
Volkov M. Successful Relationship Marketing: Understanding the Importance of Complaints in a Consumer-Oriented Paradigm / M. Volkov // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 113-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Volkov M. Successful Relationship Marketing: Understanding the Importance of Complaints in a Consumer-Oriented Paradigm / M. Volkov // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 113-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |