Наукова періодика України Problems and perspectives in management


Volkov M. 
Successful Relationship Marketing: Understanding the Importance of Complaints in a Consumer-Oriented Paradigm / M. Volkov // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 113-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_12
  Повний текст PDF - 83.054 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Volkov M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Volkov M. Successful Relationship Marketing: Understanding the Importance of Complaints in a Consumer-Oriented Paradigm / M. Volkov // Problems and perspectives in management. - 2004. - Iss. 1. - С. 113-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2004_1_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського