Наукова періодика України Психологія: реальність і перспективи


Талайчук Т. М. 
Психологічні особливості впливу реклами на свідомість людини / Т. М. Талайчук // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 191-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_75
  Повний текст PDF - 176.297 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Талайчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Талайчук Т. М. Психологічні особливості впливу реклами на свідомість людини / Т. М. Талайчук // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 191-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_75.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського