Наукова періодика України | Психологія: реальність і перспективи | ||
Талайчук Т. М. Психологічні особливості впливу реклами на свідомість людини / Т. М. Талайчук // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 191-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_75 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Талайчук Т. М. Психологічні особливості впливу реклами на свідомість людини / Т. М. Талайчук // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 191-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_75. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |