Силадій І. М.
Формування творчих здібностей майбутніх педагогічних кадрів / І. М. Силадій // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017. - № 2. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2017_2_11
Сучасний педагог має бути не тільки носієм знань і новітніх педагогічний технологій, але й виразником загальнолюдських цінностей та національних, культурних, історичних традиції власного народу. Спираючись на духовні надбання людства, він також має постійно розвивати в собі творчі здібності як своєрідний стрижень власної професійної діяльності. Тому навчальний процес у вищому навчальному закладі повинен максимально сприяти формуванню й розвитку творчих здібностей майбутніх педагогічних кадрів. Для розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів варто застосовувати різні методи і технології - від традиційних до новітніх інтерактивних, комп'ютерних та інформаційно-комунікаційних. Адже під час проведення занять із застосуванням таких методів і технологій студенти стають співавторами їх реалізації і залучаються до активної творчості та співтворчості разом з викладачем. Крім того, формування творчих здібностей майбутніх педагогів неможливе без розвитку в них навичок науково-дослідницької роботи, опанування методологією здійснення індивідуального творчого пошуку. Адже саме дослідницький компонент зближує науковий пошук і навчально-виховний процес, стимулюючи творчий підхід у практичній діяльності.
Цитованість авторів публікації:Силадій І.
Бібліографічний опис для цитування:
Силадій І. М. Формування творчих здібностей майбутніх педагогічних кадрів / І. М. Силадій // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017. - № 2. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2017_2_11.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|