Наукова періодика України | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія | ||
Шиндаулова Р. Б. Світоглядний потенціал ноогуманістичної освіти / Р. Б. Шиндаулова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 215-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2016_2_25 Здійснено спробу, задіявши методологічний потенціал сучасної філософії освіти, проаналізувати можливості ноогуманізму як освітнього проекту у формуванні світогляду студентів. При цьому, здійснено авторську спробу дати дефініцію понятійно-категоріального апарату світоглядного дискурсу дослідження ноогуманістичної освіти (ноогуманістичний світогляд, ноогуманістична світоглядна культура, ноогуманістичне мислення, ноогуманістична педагогіка, ноогуманістична свідомість, ноогуманістично-орієнтована особистість, ноогуманістично-орієнтоване освітнє середовище). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шиндаулова Р. Б. Світоглядний потенціал ноогуманістичної освіти / Р. Б. Шиндаулова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 215-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2016_2_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |