Наукова періодика України | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія | ||
Долматова М. П. Генезис філософсько-психолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці / М. П. Долматова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2016_1_5 Розглянуто філософське, психологічне та педагогічне трактування категорії "досвід", розкрито сутність цього поняття як основи навчального пізнання та духовного розвитку особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Долматова М. П. Генезис філософсько-психолого-педагогічного поняття категорії досвіду у педагогічній науці / М. П. Долматова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2016_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |