Наукова періодика України Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія


Острянко Т. С. 
Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2. - С. 62-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2015_2_11
Представлено і охарактеризовано системно-орієнтовану модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, організаційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти - інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний.
  Повний текст PDF - 573.03 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Острянко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Острянко Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2. - С. 62-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2015_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Острянко Тетяна Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського