Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Линьов К. 
Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_6
На підставі теоретико-емпірічних досліджень виявлено специфіку розробки Концепції розвитку закладу середньої освіти в Україні на засадах лідерства. Зосереджено увагу на моделі послідовних кроків "Чотири імперативи лідерства" Стівена Кові-старшого. Запропоновано авторську структуру Концепції розвитку закладу середньої освіти та алгоритм її розробки і реалізації. Наголошено, що запровадження лідерської парадигми у діяльність закладу середньої освіти характеризується посиленням значення горизонтальних зв’язків, делегуванням повноважень, фокусуванням на талантах, спроможностях співробітників, їх компетентностях.Определена специфика разработки Концепции развития общеобразовательного учебного заведения в Украине на основе лидерства. Опираясь на модель последовательных шагов "Четыре императива лидерства" Стивена Кови–старшего, предложена структура Концепции развития общеобразовательного учебного заведения и алгоритм ее разработки и реализации. Акцентовано внимание на том, что внедрение лидерской парадигмы в деятельность общеобразовательного учебного заведения характеризуется усилением значения горизонтальных связей, делегированием полномочий, фокусированием на талантах, способностях сотрудников, их компетентностях. Article reviews approaches of creation the Concept of institutions of secondary education development in Ukraine. It is noted that implementation of leadership paradigm in the management of secondary education is critically important according to the changes and challenges. Motivating employees to leadership development and taking initiative suggests that they have a sense of involvement in results of collective activities. All mentioned above creates culture of freedom and responsibility in the of secondary education institutions, helps to develop individuals as an administrator, teacher and student, forms their willingness to build life in the twenty-first century. Author relies on the model of sequential steps «The 4 Imperatives of Great Leaders» by Stephen R. Covey that determines the structure of development concept and its algorithm in development and implementation.
  Повний текст PDF - 840.437 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Линьов К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Линьов К. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського