Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Будник О. 
Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя / О. Будник, Г. Васянович // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_5
Здійснено методологічне обґрунтування соціально-педагогічної діяльності на основі принципів пізнання реальної дійсності про єдність теорії і практики, середовищного, системного та діяльнісного підходів, ціннісно-смислового розуміння її результатів тощо. Використано провідні ідеї філософсько-психологічної та соціально-педагогічної теорії діяльності. Запропоновано визначення соціально-педагогічної діяльності вчителя.Осуществлено методологическое обоснование социально-педагогической деятельности на основе принципов познания реальной действительности о единстве теории и практики, средового, системного и деятельностного подходов, ценностно-смыслового понимания ее результатов и тому подобное. Использованы ведущие идеи философско-психологической и социально-педагогической теории деятельности. Предложено определение социально-педагогической деятельности учителя.The article grounds essential characteristics of social and pedagogical activity in methodological aspect based on the principles of reality cognition concerning the unity of theory and practice, environmental, system and activity approaches, value-meaningful understanding of its results etc. The authors proposes the definition of social and pedagogical activity of a teacher basing on the philosophical, psychological, social and pedagogical theories of the activity. Integrative result of social and pedagogical activity defined sociality as complex characteristic of its subject that is formed and developed in the family, educational establishments, ethnic, labor and professional communities.
  Повний текст PDF - 932.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Будник О.
  • Васянович Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Будник О. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя / О. Будник, Г. Васянович // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Будник Олена Богданівна (1971–) (педагогічні науки)
  • Васянович Григорій Петрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського