Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Коваль Т. 
Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. Коваль, А. Аврамчук // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_18
Акцентовано увагу на використанні мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін в системі Moodle. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід використання системи управління навчанням Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін. Охарактеризовано наукові праці українських і зарубіжних вчених, які розглядають використання технологій дистанційного навчання, системи Moodle в освітньому процесі, зокрема з мовних дисциплін. Проаналізовано досвід застосування системи Moodle у вітчизняних і зарубіжних навчальних закладах.Акцентировано внимание на использование мультимедийных электронных образовательных ресурсов по языковым дисциплинам в системе Moodle. Проанализирован отечественный и зарубежный опыт использования системы управления обучением Moodle для создания мультимедийных электронных образовательных ресурсов по языковым дисциплинам. Охарактеризованы научные работы украинских и зарубежных ученых, которые рассматривают использование технологий дистанционного обучения, системы Moodle в образовательном процессе, в частности по языковым дисциплинам. Проанализирован опыт применения данной системы в отечественных и зарубежных учебных заведениях. Nowadays the problem of using multimedia electronic educational resources on language disciplines in Moodle is very important. The article deals with the analyses of international and domestic experience of Moodle using. Using Moodle, it is possible to individualize instruction, to intensify the activities of students during training, to diversify forms of training, as well as to promote the formation and development of information and communication technology competence of teachers.
  Повний текст PDF - 642.539 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваль Т.
  • Аврамчук А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваль Т. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. Коваль, А. Аврамчук // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваль Тамара Іванівна (педагогічні науки)
  • Коваль Тетяна В'ячеславівна (1968–) (сільськогосподарські науки)
  • Коваль Тетяна Вікторівна (філософські науки)
  • Коваль Тетяна Василівна (педагогічні науки)
  • Аврамчук Антон Миколайович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського