Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Сисоєва С. 
Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США / С. Сисоєва, І. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_17
Висвітлено зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в провідних університетах США. Проаналізовано освітню складову освітньо-наукових програм докторського рівня, форми організації підготовки докторів філософії у галузі освіти. Окреслено перспективи використання досвіду підготовки докторів філософії у галузі освіти в Україні, зокрема, щодо змісту освітньої складової освітньо-наукових програм підготовки докторів філософії у галузі освіти в Україні, їх індивідуалізації, проблематики докторських досліджень, підготовки докторів філософії у галузі освіти (Ph.D), докторів у галузі освіти (Ed.D). Раскрыто содержание подготовки докторов философии в области образования в ведущих университетах США. Проанализированы образовательная составляющая образовательно-научных программ докторского уровня, формы организации подготовки докторов философии в области образования. Очерчены перспективы использования опыта подготовки докторов философии в области образования в Украине, в частности, содержания образовательной составляющей образовательно-научных программ подготовки докторов философии в области образования в Украине, их индивидуализации, проблематики докторских исследований, подготовки докторов философии в области образования (Ph.D), докторов в области образования (Ed.D). The content of PhD in Education training at the leading universities in the US is enlightened in the article; the doctoral programs coursework; the forms of PhD in Education training organization are analyzed; the prospects concerning the use of PhD in Education training experience in Ukraine are outlined, in particular concerning the doctoral programs in education coursework content, their individualization, doctoral research problems, Doctor of Philosophy in Education (PhD), Doctor of Education (Ed.D) training. The authors found that doctoral training is carried out in the US education system where the first priority is independence and academic freedom. It takes 3-4 years to study for doctoral program (PhD).
  Повний текст PDF - 834.594 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сисоєва С.
  • Регейло І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сисоєва С. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США / С. Сисоєва, І. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сисоєва Світлана Олександрівна (педагогічні науки)
  • Регейло Ірина Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського