Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Нагрибельна І. 
Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / І. Нагрибельна // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_11
Проаналізовано сутність дистанційного навчання в системі сучасної вищої освіти. Акцентовано увагу на позитивних та негативних ознаках аналізованої технології, виділено ті її переваги, які слід ураховувати під час організації самостійної лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкової школи за умов дистанційного навчання. Репрезентовано приклади завдань для самостійного опрацювання з методики навчання української мови у процесі фахової підготовки студентів. Проанализирована содержательная сторона дистанционного обучения в системе современного высшего образования. Акцентировано внимание как на положительных, так и на отрицательных характеристиках анализируемой технологии, выделены те преимущества дистанционного обучения, которые необходимо учитывать во время организации и проведения самостоятельной работы студентов - будущих учителей начальной школы. Репрезентованы примеры заданий для самостоятельной работы по методике преподавания украинского языка в условиях дистанционного обучения в процессе профессиональной подготовки студентов. The essence of distance learning in the system of modern higher education is analyzed in the article. The attention is paid to positive and negative aspects of the analyzed technology, its advantages, that should be considered during the organizing independent linguodidactic training of future primary school teachers in distance learning, are distinguished, they are implemented in the following forms which contribute the formation of a creative, mobile, ready for professional self-improvement and competitive specialist. Specific features of work with information are studied, they are strategic skills of future primary school teachers which should be obtained for orientation in the information space and creating their own understanding of the environment.
  Повний текст PDF - 743.78 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нагрибельна І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нагрибельна І. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / І. Нагрибельна // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нагрибельна Інна Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського