Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Кочубейник О. М. 
Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу / О. М. Кочубейник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_14
  Повний текст PDF - 372.115 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кочубейник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кочубейник О. М. Замкнені простори: симптоми недіалогічності дискурсу / О. М. Кочубейник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кочубейник Ольга Миколаївна (1970–) (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського