Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Братко М. В. 
Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект / М. В. Братко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_4
Проаналізовано сутність поняття "освітнє середовище вищого навчального закладу", наведено авторське визначення зазначеного поняття, задокументовано ресурсну концепцію стратегічного управління, запропоновано базові засади технології управління освітнім середовищем вищого навчального закладу. В якості "фактора впливу" на суб’єкти навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі розглянуто умови і ресурси освітнього середовища. Зроблено висновок, що цілеспрямовано змінюючи складові освітнього середовища, ми можемо здійснювати опосередкований вплив на всі складові освітнього процесу, в тому числі на його результат випускника-фахівця.Проанализированы сущность понятия "образовательная среда высшего учебного заведения", приведено авторское определение указанного понятия, задокументировано ресурсную концепцию стратегического управления, предложено базовые основы технологии управления образовательной средой вуза. В качестве "фактора влияния" на субъекты учебно-воспитательного процесса в высшем учебном заведении рассмотрены условия и ресурсы образовательной среды. Сделан вывод, что целенаправленно меняя составляющие образовательной среды, мы можем осуществлять опосредованное влияние на все составляющие образовательного процесса, в том числе на его результат выпускника-специалиста.The article presents the basic principles of the technology of management of educational environment of higher educational institution on the basis of analyzing the essence of the concept “educational environment of higher educational institution”, the author’s defi nition of this concept, resource concept of the strategic management. As to the author’s opinion, any facility or any resource of the educational environment of higher educational institution should be considered as a “factor of infl uence” on the subject of the educational process in higher educational institution.
  Повний текст PDF - 463.107 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Братко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект / М. В. Братко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Братко Марія Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського