Наукова періодика України | Педагогічний процес: теорія і практика | ||
Мартиненко С. М. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи / С. М. Мартиненко, І. М. Новик // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мартиненко С. М. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи / С. М. Мартиненко, І. М. Новик // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 1-2. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |