Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Волкова Н. І. 
Педагогічні умови підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_4
Проаналізовано проблему фахової підготовки фахівців економічного профілю. Розкрито сутність поняття "педагогічні умови". Висвітлено погляди дослідників щодо педагогічних умов підготовки студентів економічних спеціальностей. Обгрунтовано педагогічні умови формування професійних умінь у студентів економічних спеціальностей у процесі їх фахової підготовки, зокрема застосування інтеграційного підходу до вивчення економічних дисциплін, використання інноваційних підходів діяльності педагогів, урахування рівнів професійної адаптованості фахівців економічного профілю, вільне володіння комп’ютерною технікою та забезпечення взаємозв’язку навчального матеріалу фундаментальних економічних дисциплін зі змістом господарської діяльності підприємств за умов набуття студентами знань, умінь та навичок вирішення організаційно-управлінських та фінансово-господарських завдань. Надано спрямованість фундаментальній економічній освіті на формування в студентів мотивів до оволодіння професійно значущими знаннями та вмінням. Наближено процес підготовки студентів до практичної діяльності економіста сучасного підприємства.Проанализирована проблема профессиональной подготовки специалистов экономического профиля. Раскрыта сущность понятия "педагогические условия". Освещены взгляды исследователей понятия педагогические условия подготовки студентов экономических специальностей. Обоснованы педагогические условия формирования профессиональных умений у студентов экономических специальностей в частности применения интеграционного подхода к изучению экономических дисциплин, использование инновационных подходов деятельности педагогов, учета уровней профессиональной адаптированности специалистов экономического профиля, свободное владение компьютерной техникой, обеспечение взаимосвязи учебного материала фундаментальных экономических дисциплин с содержанием хозяйственной деятельности предприятий при приобретении студентами знаний, умений и навыков решения организационно-управленческих и финансово-хозяйственных задач. Предоставлено направленность фундаментального экономического образования на формирование у студентов мотивов к овладению профессионально значимыми знаниями и умениями. Приближен процесс подготовки студентов к практической деятельности экономиста современного предприятия.The article analyzes the problem of professional training economic specialists; the essence of the concept of “pedagogical terms”; considered the views of researchers on educational conditions of students of economic specialties; it has been defined the pedagogical conditions of the professional skills of the students of economic specialties during their training.
  Повний текст PDF - 219.508 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Волкова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Волкова Н. І. Педагогічні умови підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського