Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Батечко Н. Г. 
Сучасні підходи до формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 5-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_3
Висвітлено та узагальнено наукові підходи щодо формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи за умов магістратури. Доведено взаємозалежність змісту освіти магістрантів і рівня розвитку науки, суспільно-економічного, культурного стану суспільства. На основі акмесинергетичного підходу обгрунтовано методологічні принципи формування змісту освіти майбутніх викладачів ВНЗ та доведено їх органічну єдність. Зауважено, що оскільки узвичаєна система підготовки викладачів вищої школи перестає задовольняти соціальні потреби на необхідному рівні, підготовка викладацьких кадрів в умовах магістратури уможливлює підготовку педагогів, які поєднують глибокі фундаментальні знання з глибоким розумінням навчального процесу, винахідливістю у розв’язанні нестандартних задач, спроможністю прогнозувати ситуації та наполегливістю у виборі оптимальних рішень.Освещены и обобщены научные подходы к формированию содержания подготовки будущих преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Доказана взаимозависимость между содержанием образования магистрантов и уровнем развития науки, социально-экономическим и культурным состоянием общества. На основании акмесинергетического подхода обоснованы методологические принципы формирования содержания образования будущих преподавателей ВУЗ и доказано их органическое единство. Отмечено, что поскольку общепринятая система подготовки преподавателей высшей школы перестает удовлетворять социальные нужды на необходимом уровне, подготовка преподавательских кадров в условиях магистратуры делает подготовку педагогов, которые объединяют глубокие фундаментальные знания с глубоким пониманием учебного процесса, изобретательностью в решении нестандартных задач, способностью прогнозировать ситуации и настойчивостью в выборе оптимальных решений.The article highlights and summarizes the scientific approaches to the content formation of future teachers training in higher educational establishments in terms of Master training. Correlation between the content of Master training and level of development of science, social, economic and cultural condition of society has been showed. Methodological principles of content formation of future teachers training in higher educational establishments have been grounded and their organic integrity has been proved according to the acme synergetic approach.
  Повний текст PDF - 382.259 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Батечко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Батечко Н. Г. Сучасні підходи до формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 5-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Батечко Ніна Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського